|
MANGI CONTA - Brasov
Societate de contabilitate si expertiza contabila din Brasov, membra CECCAR, autorizata sub numarul 3917A in anul 2007 cu experienta in domeniul financiar contabil de peste 15 ani .
Echipa tanara de profesionisti in domeniul economic cu experienta in contabilitate financiara, resurse umane, consultanta financiar fiscala - creativa, gata oricand sa ofere fiecarui client servicii personalizate de contabilitate, adaptate specificului activitatii si domeniului in care activeaza acesta.
|
"Alaturi de un manager de succes se afla intotdeauna un profesionist contabil membru C.E.C.C.A.R. de succes!"
|
|
|
CARIERE |
Denumirea postului:
|
ECONOMIST CONTABIL
|
Pregatirea si experienta:
|
Studii:
-absolvent al invatamantului superior economic de specialitate
Vechime:
-sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar-contabile;
Cunostinte:
-sa posede cunostinte temeinice in ceea ce priveste sistemul organizatoric si financiar-contabil;
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
-sa cunoasca utilizarea calculatorului in domeniul contabilitatii computerizate;
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza); dinamism; atentie.
-capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
-capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;nivelul vocabularului si scrierea corecta , capacitatea de a invata pe baza experientei;
-corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Atitudini:
-obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)
|
Responsabilitati si sarcini:
|
1. Asigura evidenta contabila a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor:
-Contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni;
-Inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont;
-Opereaza incasarile si platile in numerar conform registrului de casa;
-Opereaza avansurile din trezorerie conform deconturilor;
-Inregistreaza facturi de prestatii furnizori interni;
-Inregistreaza intrari de marfa in baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR).
2. Intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora:
-Intocmeste saptamanal lista facturilor emise si neincasate si lista avansurilor disponibile in lei;
-Intocmeste balante de verificare pentru clienti;
-Intocmeste liste de avansuri din trezorerie.
|
Denumirea postului:
|
CONSILIER JURIDIC
|
Pregatirea si experienta:
|
Studii:
absolvent al invatamantului superior de specialitate
Vechime:
-sa probeze o vechime de cel putin 3 ani in domeniu, cuprinzand toate aspectele juridice legate de activitati financiar-contabile si comerciale;
Cunostinte:
-sa posede cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil; administrativ; comercial etc.
Aptitudini:
-inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza); dinamism;atentie.
-capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
-capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;nivelul vocabularului si scrierea corecta , capacitatea de a invata pe baza experientei
-corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
Atitudini:
-obiectivitate in activitatea curenta, receptivitate, spirit de echipa (sincer, dispus la colaborare)
|
Responsabilitati si sarcini:
|
-consiliere juridica pentru clientii firmei
-intocmirea de contracte comerciale pentru clientii firmei precum si analizarea din punct de vedere juridic a contractelor primite de catre acestia
-intocmirea de documente si acte aditionale pentru modificari ale actelor juridice ale societatilor comerciale ,precum si documentatia pentru infiintari sau lichidari de societati comerciale
-reprezentarea juridica a clientilor in cazul diverselor litigii.
-verificarea actelor cu caracter juridic primite de la terti;
-atributii de resurse umane.
-Gestioneaza documentele de evidenta a contractelor de munca.
|
|
|
|
|
Certificari si Afilieri
|
|
Membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania
|
|
Incadrarea in clasa B de calitate (C.E.C.C.A.R.)
|
|
|
|